Viimeiset vapaat asunnot Jyväskylän Äijälänrannassa

Miltä kuulostaisi uusi asunto edullisella vuokralla, rauhallisella sijainnilla Jyväsjärven äärellä Jyväskylän Äijälänrannassa?

As Oy Jyväskylän Tiera (Ansaritie 2, 40520 Jyväskylä) valmistuu kesäkuun lopussa ja tarjolla on eri pohjaratkaisuja 20,0 m2 yksiöstä 67,0 m2 kolmioon. Viimeiset vapaat asunnot nyt vuokrattavissa (1h ja 2h). Valoisissa asunnoissa on raikkaat vaaleat pintamateriaalit ja useimmissa asunnoissa parveke tai terassi. Kolmioissa on oma sauna. Kaikissa asunnoissa on laadukkaat kodinkoneet, myös astianpesukone. Lisäksi asunnoissa on veloitukseton 10/10M Internetyhteys, jonka nopeutta voi omalla kustannuksellaan korottaa.

Loistavat liikunta- ja ulkoilumahdollisuudet, uimarannan välittömässä läheisyydessä.

Autolla matka Jyväskylän keskustaan on n. 5 km, Rantaraittia pitkin n. 4 km. Myös hyvät bussiyhteydet. Lähikauppaan vain noin 500 m ja Halssilan kouluun kävellen n. 2 km, Kuokkalan kouluun n. 3 km.

Kyseessä on ARA:n lyhyellä korkotuella lainoitettu vuokrataloyhtiö. Vastaamme koko kiinteistön asuntokannan vuokrauksesta, kysy lisää koko- ja huoneistotyyppivaihtoehtoja eri kerroksista. Asukasvalintaan sovelletaan tulorajoja. Yhden (1) hengen ruokakunnan yläraja on 3.540 €. Kunkin 18 vuotta täyttäneen aikuisen osalta tulorajaa korotetaan 2.480 €. Ruokakuntaan kuuluvien alle 18-vuotiaiden lasten osalta tulorajaa korotetaan ensimmäisestä lapsesta 650 € ja kustakin seuraavasta 600 €. Hakijaruokakunnan tuloina otetaan huomioon pysyvät bruttotulot kuukautta kohden. Tuloksi ei huomioida asumistukea eikä ns. etuoikeutettuja tuloja esim. lapsilisä ja opintotuki.

Asuntohakemuksen voi täyttää sähköisesti tästä linkistä. HUOM! Lähetättehän hakemuksen jälkeen tulotositteenne / tarvittaessa muut alla mainitut dokumentit sähköpostilla vuokraamo.helsinki@asuntoverstas.fi

Pyydämme ilmoittamaan hakemuksessa kolmen ensisijaisen vaihtoehdon huoneistonumerot.  Kaikki tarkemmat huoneistopohjat ja vuokratasot löytyvät oheisesta esitteestä: PDF icontiera_esite.pdf

Hakemuksen liitteeksi pyydämme toimittamaan sähköpostilla (vuokraamo.helsinki@asuntoverstas.fi):
- Kaikkien työssäkäyvien huoneistoon muuttavien palkkatodistukset bruttokuukausiansioista työnantajalta
- Todistus eläkkeen määrästä (brutto euroa/kk)
- Raskaustodistus
- Opiskelijatodistus kaikilta huoneistoon muuttavilta yli 18-vuotiailta opiskelijoilta
- Todistus työttömyyspäivärahasta
- Selvitys maahanmuuttajilta oikeudesta oleskella maassa (kopio passista)