Uusia kauniita koteja viihtyisässä Vantaan Asolassa!

As Oy Vantaan Melissa valmistuu syyskuun lopussa ja tarjolla on eri pohjaratkaisuja 34,5m2 yksiöstä 86,5m2 neljään huoneeseen. Sopivia ratkaisuja löytyy sekä yksinasuville, pariskunnille kuin suuremmillekin perheille. Valoisissa asunnoissa on raikkaat vaaleat pintamateriaalit ja lasitettu parveke. Kaikissa asunnoissa on laadukkaat Boschin kodinkoneet, myös astianpesukone. Vuokraan sisältyy Elisan 10M laajakaistayhteys, jonka nopeutta voi omalla kustannuksellaan korottaa.

Asolassa asut hyvien kulkuyhteyksien varrella: Viereiseltä Asolanväylältä löytyvät monipuoliset bussiyhteydet ja Rekolan juna-asema sijaitsee vain 500m päässä (K-juna Rautatientorille 31min ja Keravalle 9min). Omaa autoa käyttävät pääsevät noin viidessä minuutissa niin Lahden- kuin myös Tuusulanväylälle. Kahden kilometrin säteellä käytettävissä ovat runsaat palvelut kirjastosta ruoka- ja erikoistavarakauppoihin. Liikkujan iloksi lähellä on myös valaistuja kuntoratoja sekä ulkoliikuntapaikkoja. Rekolanmäen kouluun ja päiväkotiin matkaa on vain 300m.

Asuntohakemuksen voi täyttää ensinäytön (02.07.2018) jälkeen sähköisesti osoitteessa: http://www.asuntoverstas.fi/lomake/vuokra-asuntohakemus. Huomioittehan, että liitteettömiä hakemuksia ei käsitellä (lisätietoa liitteistä alla).

Asukasvalintaan sovelletaan tulorajoja:

-1 aikuinen 3540€

-2 aikuista 6020€

-1 aikuinen ja lapsi 4190€

-2 aikuista ja lapsi 6670€

-2 aikuista ja 2 lasta 7270€

-2 aikuista ja 3 lasta 7870€

Hakijaruokakunnan tuloina otetaan huomioon pysyvät bruttotulot kuukautta kohden. Tuloksi ei huomioida asumistukea eikä ns. etuoikeutettuja tuloja esim. lapsilisä ja opintotuki.

Hakemuksen liitteeksi pyydämme toimittamaan sähköpostilla (vuokraamo.helsinki@asuntoverstas.fi):

- Kaikkien työssäkäyvien huoneistoon muuttavien palkkatodistukset bruttokuukausiansioista työnantajalta.

- Todistus eläkkeen määrästä (brutto euroa/kk)

- Raskaustodistus

- Opiskelijatodistus kaikilta huoneistoon muuttavilta yli 18-vuotiailta opiskelijoilta

- Todistus työttömyyspäivärahasta

- Selvitys maahanmuuttajilta oikeudesta oleskella maassa (kopio passista).

Pyydämme ilmoittamaan hakemuksessa kolmen ensisijaisen vaihtoehdon huoneistonumerot. Kaikki tarkemmat huoneistopohjat ja vuokratasot löytyvät oheisesta esitteestä: As Oy Vantaan Melissa -esite.