Espoon Ymmerstan uudet vuokra-asunnot nyt vuokrattavana

As Oy Espoon Etuhovi II

As Oy Espoon Etuhovi II valmistuu marraskuun alussa ja tarjoaa vuokrakoteja aina yksiöstä kompakteihin neliöihin. Jokaisessa asunnossa on oma lasitettu parveke tai terassi. Valoisissa asunnoissa on raikkaat vaaleat pintamateriaalit ja suuret ikkunat. Keittiön kattava varustelutaso sisältää Boschin laadukkaat kodinkoneet, kuten astianpesukoneen, keraamisen lieden ja jääkaappipakastimen. Kylpyhuoneissa on mukavuutena sähköinen lattialämmitys ja varaus pesutornille. Vuokriin sisältyy DNA:n 10 M taloyhtiölaajakaista ja Fennian peruskotivakuutus.

Ymmersta on rauhallinen asuinalue ja lähiympäristössä on paljon mahdollisuuksia vapaa-ajan viettoon. Taloyhtiön viereiseltä Freedom Fund-areenalta löytyvät monipuoliset liikuntapalvelut, mm. sulkapallokentät ja kuntosali. Kauniaisten palvelut ja Espoon keskuksen kauppakeskus Entresse sijaitsevat asuinalueen läheisyydessä. Koivuhovin juna-asemalle on matkaa 500 metriä. Tarkemmat joukkoliikenneyhteydet voit tarkistaa helposti HSL:n reittioppaasta www.reittiopas.fi. Autoilijoille on tarjolla piha- ja katospaikkoja.

Vastaamme yhtiön koko asuntokannan vuokrauksesta. Lisätietoja saat jättämällä yhteydenottopyynnön, www.asuntoverstas.fi/lomake/ota-yhteytta tai puhelinnumerosta 029 007 5060.